Doresti sa iti dezvolti, sa iti imbunatatesti planul de afaceri?
Prin descoperirea si abordarea eficienta a provocarilor cheie cu care va confruntati, va puteti identifica si minimiza riscurile existente.
.
Sprijin pe tot parcursul procesului de implementare al planului de afaceri
Serviciul nostru de Evidentiere a deficientelor este conceput pentru a va ajuta sa va asigurati ca munca dvs este pe calea corecta, in fiecare etapa a procesului de implementare.
Va putem ajuta sa va proiectati si sa va imbunatatiti planul actual de afaceri sa sa dezoltam unul nou de la 0:
- Evidentierea deficientelor va poate ghida asupra designului initial sau re-proiectare planului de afaceri pentru a asigura o dezoltare puternica si robusta
- Daca aveti deja un plan stabilit, putem efectua o verificare completa si va ajutam sa identificati eventualele lacune si slabiciuni
- Poate ti-ai identificat provocarile important, dar nu sunteti sigur cum sa le abordati cel mai bine?
Noi oferim indrumari cu privire la modul de abordare specifica a provocarilor, cum ar fi evaluarea si atenuarea deficientelor pentru anumite puncte specifice.
Evidenta deficientelor este o metoda de evaluare a performantei prin identificarea si evaluarea deficientelor dintre performanta reala si performanta potentiala/dorita, astfel incat planurile si strategiile sa poate fi dezoltate pentru a rezolva probleme. Folosind evidentierea deficientelor, organizatiile pot deteremina daca resursele lor sunt sau nu alocate eficient si modalitati in care procesele si rezultatele pot fi imbunatatite pentru a indeplini obiectivele organizatiei.
.
Tipuri de obiective
“Deficienta” in procesul de evidentiere al deficientelor se refera la spatiul dintre rezultatele dorite si cele reale. Exista mai multe tipuri de deficiente care pot fi identificate folosind acest proces.
Unele deficiente cheie sunt:
- Deficiente de performanta: Cunoscute si sub denumirea de deficiente de strategie, decalaje de performanta se refera la diferenta dintre performanta reala si cea dorita.
- Diferente de profit: Diferenta dintre profitul real si cel vizat
- Deficiente de produs: Cunoscute si sub denumirea de deficiente de piata, declajul de produs se refera la diferenta dintre vanzarile reale si cele bugetate
- Deficiente de forta de munca: Diferenta dintre numarul real de persoanal si numarul necesar de personal SAU diferenta dintre performanta reala si cea dorita a fortei de munca.
Scopul exercitiului de Evidentiere a deficientelor

Scopul principal al evidentieri decalajelor este de a ajuta organizatiile sa dezolte o intelegere a decalajelor in perfomanta lor, astfel incat sa poata crea strategii eficiente pentru a reduce sau elimina aceste decalaje si pentru a atinge obiectivele organizationale. Facem acest lucru subliniind deficientele organizatiei, precum si oportunitatile sale de crestere.
Analiza decalajului poate fi efectuata la urmatoarele doua scale:
- Nivelul strategic: Cand analiza decalajului este efectuata la nivel strategic, scopul acesteia este de a compara productia sau starea curenta a afacerii cu cea a standardelor industriei
- Nivelul operational: Cand analiza decalajului este efectuata la nivel operational, scopul acesteia este de a compara starea curenta sau performanta afacerii cu cea a ceea ce se doreste sau a fost proiectat.
Aplicatii ale evidentei deficientelor:
- Analiza procentului de profit: Analiza decalajului poate fi utilizata pentru a determina motivele pentru care un prcent estimat de profit nu a putut fi atins. Poate ajuta la identificarea cauzelor precum concurenta ridicata sau neasteptata si alocarea slaba a resurselor, printre alti factori.
- Identificarea deficientelor de piata: Aplicatiile analizei decalajelor merg dincolo de evaluarea performantei; poate fi folosit si pentru a identifica spatiul dintre dimensiunea actuala si cea potentiala a pietei pentru un produs/serviciu. Prin identificarea acestor deficiente, organizatiile pot intelege de ce nu este atins intregul potential al pietei, precum si oportunitatile de crestere ulterioara.
- Comparatie externa: Comparatia externa implica compararea rezultatelor unui anumit produs sau proces cu criterii externe, de obicei prin utilizarea unei metrici priving concurentii companiei sau industria in ansamblu.
- Imbunatatirea sau idezoltarea proceselor: Companiile folosesc o multitudine de procese in activitatea lor de zi cu zi. Analiza decalajelor poate fi utilizata pentru a evalua aceste procese pentru a identifica oportunitatile de imbunatatire pentru a imbunatati cantitatea si/ sau calitatea rezultatelor asteptate.
- Intelegerea indicatorilor de performanta: Indicatorii cheie de performanta, cum ar fi achizitia de clienti si obiectivele de vanzari, pot fi intelesi mai bin prin utilizarea analizei decalajelor.